SEMINARŲ ĮRAŠAI
ĮŽANGA
MEDITACIJOS
PASKAITOS
POILSIUI

MEDITACIJOS

Kaip tinkamai medituoti

Pats meditacijos procesas (o gal, tiksliau, reikėtų sakyti, būsena) apibūdinama kaip tiesiog susitelkimas į kažką (arba į nieką budizme). Mes taip galime nurimti, duodami protui uždavinį. Atkreipkite dėmesį, kad protui mes negalime įsakyti nusiraminti – jis kaip vaikas, vos kelioms minutėms „duoda ramybę”, o po to sugrįžta vėl kamantinėdamas mus ir užversdamas savo begaliniu dialogu su savimi. Todėl geriausia praktika – minties, dėmesio nukreipimas. Susitelkimas ties mėgiama veikla, darbu taipogi yra meditacija. Buvimas tiesiog čia ir dabar, išjautimas kiekvieno fizinio jausmo – irgi stipri meditacija.

Meditacijos pobūdis

Meditacijas skirstau į kelias rūšis – meditacijos į nieką, arba susitelkimas į nebūtį. Dažnai psichologijoje populiari ši rūšis.

Proto meditacijos – susitelkimas ties kažkokiu procesu, kuris vyksta mintyse. Tai taipogi psichologinė meditacija arba tiesiog proto meditacija.

Tačiau mus labiausiai veža energetinės meditacijos! Tai yra ne kas kita, o tiesiog susitelkimas ties savo aura, čakromis, energijos srautais, vibracijomis (jeigu jau jas girdi), angelų ir vedlių pajautimu ir daugeliu kitų.

Kasdienės (reguliarios) meditacijos svarba mokantis jausti energijas

Kasdienėje veikloje mus kartais supa negatyvumu alsuojantys aplinkiniai, pavydo, įniršio, gaudymo ir bėgimo energijos ir daugelis kitų nemalonių reiškinių. Jomis gyvendami ir mes, savo „radijo imtuvo” dažnius prideriname prie šio vargstančio ir išlikimu užsiimančio spektro. Nebūtinai mes turime jame būti, be abejo.

Labai aktyvuojant protą, intelektą, sprendžiant sudėtingus uždavinius mes taip pat savo vibracijas sužeminame iki intelektinio lygio. Kas nėra pats blogiausias dalykas Žemėje, tačiau jame būdamas energinius srautus jusite silpnai arba visai negalėsite pajusti.

Pamiegojus patenkame į astralinę erdvę, kurią vadinu artimaja erdve. Ją vadinu taip todėl, kad ji susijusi su pasąmone, o pastarojoje įvarios „košės” –  ir baimes, ir troškimus. Tada giminės lauko zona irgi persidengia su šia artimojo lauko erdve. Ir kuomet joje pasimaudome ilgesnį laiką, mūsų ego užsifiksuoja šiame dažnyje ir nenori jo paleisti. Atsibudęs žmogus, susapnavęs kažką nemalonaus, kokį seną prisiminimą, susirūpina panašiai kaip rūpinosi iki meditacijos. O iš vakar dienos pozityvo pusė regis išgaruoja. Iš tikrųjų mūsų įdarbis niekada nenueina veltui, tik reikia prisiminti, kad kiek metų ar dešimtmečių buvome ne tiek sąmoningi, kiek dabar, tai per tą laiką susikaupusi žemesnio dažnio inercija mūsų ego vis dar laikys savo niūrume. Tam ir reikalinga nuolatos, geriausia kasdien po pusvalandį, ar bent po 15 minučių praleisti meditacijos būsenoje, energetinio lauko suaktyvinime, taip mes per kelias valandas galime sutaisyti žalą kurią savaites ar metus kaupėme savajame energetiniame kūne.

Meditacija čia tinka tiek paprasta, tiesiog sėdint ir nukreipiant dėmesį Kūrėjo link, galvojant apie angelus arba kažką kitą kas siejasi su aukštesne vibracija negu šiuo metu mes esame. Tiek ir sudėtingesnės meditacijos, tokios kaip Theta Healing, kvėpavimo pagal/per/į čakras meditacija, klausymasis šviesių mokytojų pokalbių, tiek meditacija per/ties jausmais – širdies, meilės, atleidimo meditacijos ir kitos praktikos.

Dienos metas

Tai individualus pasirinkimas. Gerai medituoti ryte ir vakare, tačiau pajauskite, kada patys jaučiate didžiausią poveikį. Sunkiau medituoti vakarais, nes ima miegas, tačiau, jeigu pavyks – būsite pasikrovę nakčiai. Meditacija prasidedant dienai gerai nuteikia ir užkrauna energijos veikloms.

Sedėsena

Aš giliausiai medituoju sėdėdamas tiesiai. Ši pozicijas atlaisvina kūną pratekėti energijoms. Tinka ir ryte ir vakare, kai net norėdami miego, galite medituoti ir nepasinerti į palaimingą sapną per kelias minutes 🙂

Taip pat galite medituoti atsigulę. Tai padeda giliau atsipalaiduoti ir priimti gilesnius dažnius, tačiau jeigu esate pavargę, greičiausiai tiesiog užmigsite. Nieko čia tokio, žinoma, tiesiog pamiegosite. Bet tai nėra mūsų siekis :).

Kad sėdėtumėte tiesiai, neprivalote būti jogos meistras. Galite, kaip ir aš, pasidėti kelias jogos kaladėles ir kilimėlį keliams. Arba, jeigu turite patogią kėdę – irgi tinka. Tačiau, pastebiu, kad jeigu yra atlošas, vis tiek pavargstu labiau negu be atlošo. Išbandykite ir stebėkite, kaip jausitės patys.